onsdag den 15. oktober 2008

Granny's och besök

Idag mötte jag Nina på cafe Granny's (http://www.grannyshouse.dk/) som är det mysigaste cafe´et i Köpenhamn! Dessutom ligger det väldigt nära oss, och dom har de godaste kakor och praliner jag vet. Mums :o)

Så till dagis och hämta tre barn, då Emelie hade vännen Karla med hem. Dom lekte så himla bra, mysigt!

"Boller i karry", köttbullar i kurrysås med ris blev det till kvällsmat. Emelie somnade redan kvart i sju, utmattad efter timmar av lek och hoppreps-hopp.

Här är en bild från trädgården igår, fortfarande blommar det fint!

Fortfarande inget paket med min julklapp till mig själv från www.lauritz.com
Jag väntar med spänning på att det kommer imorgon. Liten men fin present till mig själv... foto följer vid leverans :o)

Ingen kommentarer: