fredag den 16. oktober 2009

Cupcakes


Fredag kväll och vi har haft det såhär trevligt:o)






Nu sitter jag med ett halvdrucket glas och myser, ensam med min dator...! Jens somnade ihop med Emelie. Har inte hjärta att väcka den stackars utarbetade mannen. Så jag har slagit in presenter till Emelie, kollat ny handväska på nätet (nix, den gamla har inte kommit tilrätta, och det är svårt att välja ny!) och så vidare. Får väl knyta mig själv också, det blir en hektisk dag imorgon.

På söndag ska det firas födelsedag för 6-åringen! Jag har fått fingrarna i en bok om cupcakes, denna amerikanska företeelse som är en muffin med pynt på!
Man kan ju göra dom så enkla eller avancerade som man vill, men jag är lite sugen på att försöka mig på något skoj till söndagens kalas. Fortsättning följer på detta :o)

Ingen kommentarer: